Black Locust Lumber
Az iparág egyik legmagasabban jegyzett cége, több mint 30 éves ipari tapasztalattal rendelkezik.
“ Webhelyed sikerét elsősorban annak tartalma határozza meg. A jó tartalom az, amely megkülönbözteti a webhelyed a tömegtől és a megfelelő üzenetet juttatja el az ügyfelek számára. Végül is mondhatjuk, hogy a szöveg nyitja ki az ügyfelek pénztárcáját. Ehhez azonban a webhelyed tartalmának létrehozását mindig a megfelelő piackutatással kell kezdeni. Először meg kell határozni azt a csoportot, akikhez szólni szeretnél, ezután pedig megcélozni őket. A sikeres webhely kulcsa az egyértelmű, releváns és kulcsszavakban gazdag tartalom, amely erőteljesen és meggyőződéssel juttatja el a megfelelő üzenetet. Itt léphetünk színre mi.”
A közösségi média lehetővé teszi, hogy interakcióba lépj a célcsoportoddal és tartalmat oszthass meg velük. Nagyszerű marketing lehetőségeket kínál minden méretű és iparágban tevékenykedő vállalkozás számára.
RendelésFolyamatosan monitorozva az aktuális trendeket és azt, hogy az általad “tökéletes ügyfélnek” titulált személyek mi iránt érdeklődnek - így fogalmazzuk meg a bejegyzéseket.
RendelésA közösségi platformok segítenek kapcsolatba lépni és bizalmat építeni az ügyfelekkel, növelik a márkával kapcsolatos tudatosságot, valamint a leadeket és az értékesítéseket is.
RendelésElőre egyeztetett bejegyzéseidet interjúk segítségével készítjük el. A népszerű, folyamatosan frissített tartalmakkal növeljük a látogatók számát.
Ez érdekel!Bejegyzéseidet a keresőmotorokra optimalizált kulcsszavak alapján írjuk meg. A legmodernebb keresőoptimalizációs megoldásokkal segítünk, hogy tartalmaid versenytársaid előtt szerepeljenek.
Ez érdekel!Egy jól megírt, tartalmas, folyamatosan karbantartott blognak nagy hatása van a közösségre. Feliratkozhatnak, hozzászólhatnak, megoszthatják tartalmaidat.
Ez érdekel!Egy hírlevélen keresztül lehetőséged van megszólítani a célközönségedet. Alkalmas kapcsolatépítésre, bizalomnövelésre és érdeklődésed kimutatására.
Ez érdekel!Kiváló remarketing lehet szolgáltatásod számára az egyedi ajánlatok kiküldése hírleveleken keresztül.
Ez érdekel!Hírlevelet küldeni egyszerű és olcsó. Emellett pedig az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy nagyszámú célközönséget érj el.
Ez érdekel!Egy jó PR megjelenéssel, kiváló marketingfolyamattal előbb szavaznak bizalmat cégednek..
Ez érdekel!Bizonyos esetekben célközönségedet könnyebben elérheted egy jól megírt értékesítési cikkel, mint egy konkrét hirdetéssel.
Ez érdekel!Megjelenési felületeinket folyamatosan bővítjük, hogy minél szélesebb tematikát tudjunk lefedni a siker érdekében.
Ez érdekel!Az interneten megtalálható webhelyek 90% -a nem megfelelő tartalommal rendelkezik. A nem optimálisan megfogalmazott szöveg megpróbálja eladni a látogatóknak a terméket vagy szolgáltatást, mielőtt még bizalmat ébresztene. Arról szól, hogy a vállalkozás mit csinál és azt a valamit milyen nagyszerűen, természetesen bizonyíték nélkül. Olyan szavakat használ, mint „én” és „mi” anélkül, hogy egyszer mondana bármit is „rólad”, akit meggyőzni próbál.
Túl kevés igazán érdekes tartalomra támaszkodik, főleg csak fotókat, videókat vagy hatalmas tömb sűrű szövegeket tartalmaz. A verseny a látogatókért éles.
A látogató figyelme pedig könnyen elkalandozik. Ha webhelyed nem vált ki érdeklődést, akkor a látogatók nem fognak elég sokáig kitartani, hogy megtudják, mi is teszi igazán nagyszerűvé a céget.
Egy interjú segítségével és a megfelelő varázsfőzet kikeverésével nem lesz több probléma a látogatók elérésével.
Hogyan készül az interjú?
1.) Szeretnénk téged jobban megismerni! Beszélj nekünk magadról, a cégedről, a céljaitokról és bármiről ami különlegessé tesz titeket. Így tiszta képet kapunk arról, mire van szüksége a vállalatodnak.
2.) Felteszünk néhány fontos kérdést, amely a jövőbeli együttműködés szempontjából lesz számottevő. Ilyen például a tökéletes ügyfél leírása, a kontextus és a bejegyzések típusa is.
3.) Kezdődhet a közös munka. Mondd el ötleteidet, mesélj nekünk az adott témában, mi pedig varázsütésre olyan tartalmat gyártunk az információkból, amelynek nem tudnak majd ellenállni a látogatók.
A szövegírás egyfajta marketing, tulajdonképpen a szöveged adja el a terméked. Hiszen ez ragadja meg a vevőd figyelmét, ebből kap információt a szolgáltatásodról, és ez fogja meggyőzni, hogy a kasszáig meneteljen.
Ha nem jó a szöveged, akkor hiába van dizájnos weboldalad, csúcsszuper terméked, nem mész vele semmire.
Szövegíróink segítségével nem lesz számodra lehetetlen! A szolgáltatásod új értelmet nyer, ha megfelelően hirdeted!
Ezek mellett saját kérésedre is nyitottak vagyunk!
Az első lépés egy mélyinterjú. Az interjú során megbeszéljük, hogy mi a célod, honnét hová szeretnél eljutni. Mi a számokban hiszünk, és hosszútávra tervezünk!
Jöhet a megoldás keresés, amikor kifejlesztjük a számodra megfelelő varázsreceptet.
Tartalmi naptár alapján dolgozunk, ami azt jelenti, hogy minden hétre megkapod a várható bejegyzéseket.
Hetente egy megbeszélést tartunk, hogy szövegíróink a leghatékonyabban tudjanak dolgozni.
Neked ez után nincs más dolgod, mint fogadni az elvarázsolt ügyfelek megkereséseit.
Az iparág egyik legmagasabban jegyzett cége, több mint 30 éves ipari tapasztalattal rendelkezik.
A Hacktify ötlete három jóbarát fejéből pattant ki, akik először szabadidejükben kezdtek el foglalkozni a vállalat megalapításával.
Az oldal felépítésével kapcsolatban voltak elképzeléseik, azonban ez önmagában nem volt elég a vásárlók bevonzására.