Nem sajnálod a pénzt a hirdetésekre - és mégsem látod az eredményt?

Senior szakértőink most díjmentes PPC elemzéssel segítenek!

Ha nem vagy elégedett a hirdetéseid eredményeivel, segítünk, hogy jobban átlásd, hol akadt el a kampányod – és hogyan hozhatsz ki belőle jóval többet.

  • Részletes elemzés: Kielemezzük a kampányod által hozott számokat, és átnézzük, hol lehetnek a gyenge pontok
  • Rejtett lehetőségek feltárása: Megvizsgáljuk a további piaci lehetőségeket, amelyeket eddig nem feltétlenül aknáztál ki
  • Stratégiai javaslatcsomag: Egyedi, a piacodra és a termékedre, szolgáltatásodra szabott ajánlásokat dolgozunk ki, hogy a kampányaid hatékonyabbak legyenek

Miért éri meg?

  • A hirdetési költségek optimalizálása: hatalmas a marketing zaj, a legtöbb cég szinte fölöslegesen hirdet – ne tartozz közéjük!
  • A célzott közönséged elérése: könnyebben érheted el azt a közönséget, akik valóban kíváncsiak az üzenetedre.

Mindezt teljesen ingyen!

Mi az audit menete?

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével
  2. Hamarosan jelentkezünk, majd elkezdjük a kampányod átfogó elemzését
  3. Egy héten belül megkapod a részletes jelentést, és a személyre szabott javaslatcsomagot.

Miért fontos, hogy teljeskörű marketing tervvel vágj neki az online jelenlétnek?

Márkát építeni

Adatvezérelt döntéseket hozni

Mérhető kampányokat készíteni

Tudatos értékesítési folyamattal dolgozni

Kiemelkedő online jelenlétet fenntartani

Edukálni

Ha ezeket tapasztalod, ideje marketing stratégiát váltani

  • Nem tudsz megfelelő helyet elérni a Google találati listáján
  • Nincs kellő mennyiségű érdeklődőd
  • Senki sem olvassa a hírleveledet
  • Nehezen beszéled a célközönséged nyelvét
  • Nem váltotta be a mostani ügynökség a hozzá fűzött reményeket
  • Túl sokat költ a hirdetésed, a megfelelő bevétel nélkül

Hogyan segítünk?

Mi történik, ha az egyeztetés és előkészületek után elstartol a teljeskörű marketing terv?

Minden héten monitorozzuk a számokat, hogy sikeres-e a választott stratégia az adatok alapján.

Folyamatosan új tartalmakat készítünk a honlapra és a céges hírlevelekre, amennyiben ez az ajánlat részét képezi.

Figyeljük a konverziós értékeket és ennek fényében szükség esetén módosítunk a tartalmainkon vagy a beállításokon.

Szorosan egyeztetünk Veled, hogy lássuk, a számok milyen eredményeket takarnak a cég életében.

Nem költjük fölöslegesen a hirdetési büdzsét!

Mit jelent az adat­vezérelt marketing?

Az adatvezérelt marketing lényege, hogy folyamatosan elemezzük a hozzánk, illetve ügyfeleinkhez beérkező adatokat annak érdekében, hogy pontos képet kaphassunk a vevők motivációiról, viselkedéséről és igényeiről.

Ez a gyakorlatban nálunk azt jelenti, hogy egy kampánystratégiát sem készítünk el anélkül, hogy kielemeznénk az eddig adatokat, illetve más iparági szereplőktől hozott tapasztalatainkra is támaszkodunk a megfelelő hirdetési és kommunikációs módszerek megtalálásának érdekében.

Referenciáink

Keress minket bátran

Az űrlap elküldésével megerősítem, hogy elolvastam és elfogadom a MoonShot adatvédelmi irányelveit.

A 3 lépéses mesterterv

  1. Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével.
  2. Hamarosan jelentkezünk, egyeztetjük veled pontos igényeidet.
  3. Egy héten belül el is kezdjük a közös munkát, hogy mielőbb elérhessük közösen a céljaidat.

Olvass tovább a témában