Google Ads
Kulcsszókutatás nélkül nem érheted el a célközönséged. A kulcsszavak biztosítják, hogy a hirdetésed megfeleljen a felhasználó kereséseinek. Így, ha rossz kifejezésekre hirdetsz, nem a megfelelő célcsoportot szólítod meg.
Google hirdetés lépései
1.) Kulcsszókutatás
2.) Hirdetésírás
3.) Kampányindítás
4.) Management
A piaccal kötjük össze vállalkozásod. Aki vásárolni szeretne, a Google keresőben kezd kutatni, és ha nem vagy jelen az első találatok között, a versenytársaid máris egy lépéssel előtted lesznek.
Facebook kampány
A Facebook kampányok során páratlan célzási rendszerrel építheted fel hirdetéseidet.
Beállíthatod a földrajzi, illetve demográfiai adatokat, kiegészítheted érdeklődési köreikkel, emellett pedig munkájuk vagy tanulmányik alapján is megtalálhatod őket. Garantált az eredmény!
Facebook hirdetés lépései
1.) Kampánytervezés
2.) Hirdetésírás
3.) Célcsoportmeghatározás
4.) Kampányindítás